Sunday, August 3, 2008

我愛大貓豬





















係哩個世界上有一隻貓叫 "大貓豬"
佢全身白雪雪,皮下盡是脂肪
佢叫聲好大,食量好大,便便好臭好大
佢同我家既"堅強" "勇敢"唔係好相處到
或者應該話,係"堅強" "勇敢"同佢唔係好相處到
大貓豬哩兩日都攤係個鞋盒裡面訓覺
每次我返黎見到佢,都忍唔住手要同佢玩兩野
大貓豬係四年前我係屋企樓下執返黎既安哥拉貓
有時候不得不相信人同每樣事或物都有一種特別既緣份
就好似大貓豬咁
雖然四年前我已經將佢轉送左俾朋友
但朋友依舊會每年送佢返黎渡假一兩次
每次同大貓豬共聚既一兩個星期
都係我非常快樂的時光!
I Love大貓豬!

6 comments:

Anonymous said...

你的大貓貓好可愛啊~~~

joepui said...

haha, 多謝!^__^

Anonymous said...

執都可以執到隻咁靚0既貓?@@

joepui said...

haha, 哩D就係緣份la,所以我超錫佢~~^0^

Snowy said...

我好想搓下佢, HAHA

joepui said...

你黎我屋企囉~~hoho
不過佢就快走la~~